Combined ShapeCreated with Sketch.

Serviciul de Asigurare a Mobilităţii

Informații cu caracter general

Folosind serviciul de mobilitate vă asiguraţi că veţi primi la timp ajutor calificat în caz de imobilizare tehnică a maşinii dumneavoastră în timpul călătoriei, cum ar fi lămpile de avertizare roșii aprinse.

Serviciul de mobilitate este valabil din momentul livrării autovehiculului și până la prima inspecție/primul service interval. Acest serviciu se poate extinde până la 2 ani, cu condiţia că toate lucrările de mentenanţă recomandate de producător (inspecţie service/interval service) să fie efectuate la timp şi în conformitate cu prescripţiile producătorului.

În cazul în care aveţi nevoie de asistenţă, apelaţi numărul de telefon +40 372 122 214* sau apăsaţi butonul de asistenţă din autovehicul.

* număr de telefon cu tarif normal

 

 

Clienții beneficiază de garanția mobilității CUPRA în:

Andorra, Austria, Belgia, Bosnia & Herțegovina, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, 
Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, 
Luxemburg, Lituania, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, 
România, Serbia, Slovenia, Slovacia, Spania, Suedia, Ţările de Jos, Ungaria

Servicii în caz de imobilizare

Asistență rutieră (la faţa locului)

În caz de imobilizare, vă oferim operativ asistenţă cât mai repede posibil, precum lucrările de reparaţie minore (siguranţe, coliere, asistenţă în cazul descărcării bateriei, schimbarea unei roţi avariate, alimentare în caz de pană de combustibil etc.), realizate la faţa locului pentru a vă ajuta să vă continuaţi călătoria. 

Eventuale materialele sunt contra cost.

Serviciul de tractare

În cazul în care defecţiunea nu poate fi remediată la faţa locului, autovehiculul va fi tractat până la cel mai apropiat service autorizat CUPRA.

Autovehicul la schimb

Dacă autovehiculul rămas în pană nu poate fi reparat cu promptitudine, vă este pus la dispoziţie, fără limită de kilometri, până la 10 zile calendaristice, un autovehicul la schimb, cel mult similar. 

Obs.: Se vor rambursa costurile aferente unui autovehicul cel mult similar, maxim tarif sharetoo

Taxi / autobuz / tren

În locul unui autovehicul la schimb, se poate oferi o alternativă mai rentabilă, cum ar fi transportul cu autobuzul, trenul sau taxiul, care să asigure nivelul dorit de mobilitate, cu condiţia ca aceste costuri să fie mai mici decât cele asociate unui autovehicul la schimb.

Cazare la hotel

Ca alternativă la maşina de schimb, se poate deconta cazarea până la 3 nopţi (cu mic dejun inclus) pentru conducătorul auto şi pasageri.

Nu se vor rambursa costurile pentru un autovehicul rămas în pană:

 - ca urmare unor factori externi (de exemplu: furt), respectiv a unei îngrijiri deficitare și unei utilizări necorespunzătoare.
 - ca urmare a unui comportament rău intenționat sau a gravei neglijențe a proprietarului, a șoferului sau a unui pasager.
 - din cauza unor modificări ale autovehiculului sau montării unor piese de schimb neomologate de CUPRA.
 - ca urmare a unor reparații necorespunzătoare efectuate într-o unitate service neautorizată de CUPRA.
 - ca urmare a participării la competiții moto-sport, la manevre, la intervenții în caz de catastrofă sau în alte circumstanțe similare.
 - ca urmare a unor conflicte armate, tulburări interne, cutremure sau alte cazuri de forță majoră. 

 - ca urmare a neefectuării reparațiilor recomandate cu ocazia inspecțiilor service la interval.

 - ca urmare a unor defecte cunoscute de cumpărător, dar pe care acesta nu le-a solicitat a fi remediate cu promptitudine la un centru service autorizat.    

* număr de telefon cu tarif normal